piątek, 21 września 2012

takie tam

Nigdy bym nie przypuszczała, że moje życie może przypominać scenariusz kilku odcinków telenoweli. Dlatego mądre jest powiedzenie "nigdy nie mów nigdy", a zarazem nie sądź, że nie wszystkie marzenia i życzenia się spełniają. Mnie wszystko się spełnia, niekoniecznie w terminie jakiego bym sobie życzyła, ale wartością dla mnie jest już samo to, że kiedyś o tym marzyłam i nie ważne, że jak już się spełnia to tego nie chcę, ale doceniam.
Czuję, że na prawdę sama kieruję swoim życiem. Moje życie przypomina trochę outsiderski film, w którym zawsze chciałam zagrać jakąś rolę.

2 komentarze:

  1. Mogę pogratulować i pozazdrościć :) Ale bardziej jednak pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze scenariusze pisze życie (; a potem filmy kształtują nasze obrazy rzeczywistości i tak w kółko! nie ma czego gratulować hehe

      Usuń