poniedziałek, 21 maja 2012

Velvetowe twory


   Ruszyłam z nową stroną! Dwa-trzy dni myślałam nad nazwą adresu bloga i stanęło na czymś bardzo oczywistym (dlaczego najprostsze rozwiązania nie przychodzą od razu do głowy!?), mianowicie skończyło się na Velvetowej. Na tej stronie będę prezentowała swoje rękodzieło. Zaznaczam, że jeszcze nie mam w tym wprawy, dlatego też materiały, których używam nie są najlepszej jakości - tak, aby nie było mi za bardzo szkoda jak coś sknocę.
Póki co wrzuciłam trzy tworki, na więcej nie chce zgodzić się mój aparat, który notorycznie i błyskawicznie rozładowuje akumulatorki ... Chyba chce przejść na emeryturę! Aparat ten nie robi również pięknych zdjęć, ile bym się starała, aby te moje rękodzieła sfotografować ładnie, przystępnie i z dobrą ostrością, po prostu się nie da. Trzeba więc zarobić na porządny aparat i w tym celu zaczęłam majsterkować przy biżuterii, która do wirtualnego zaprezentowania się potencjalnym klientom, potrzebuje dobrych fotografii robionych porządnym aparatem - błędne koło.
Niemniej jakby komuś coś się spodobało to zapraszam do kontaktu - niedrogo, można też się targować, jak to w handlu zawsze i wszędzie powinno być!

7 komentarzy:

  1. Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak albo nie, nie ma stwierdzeń pośrodku !!!

      Usuń
  2. ale ładne !!! bransoletka jest super i reszta też :)
    trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chciałabym robić coś niebanalnego i muszę znaleźć SWÓJ kąt w biżuterii, może właśnie coś na kształt takich bransoletek (:

      Usuń
  3. "Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeni." - no wiesz ?! głupot bym nie wypisywała ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie przed chwilką zauważyłam, że mam w panelu coś takiego jak: komentarze do zatwierdzenia ... zaczęłam się zastanawiać jak i dlaczego to się pojawiło, pewnie kombinowałam przy ustawieniach ;D

      Usuń
  4. o! cieszę się, że z ustawieniami już wszystko w porządku!

    OdpowiedzUsuń