poniedziałek, 16 marca 2015

żółto-niebiesko prawo-lewo

Moje kolorowe, pstrokate paznokcie często robią furorę i to zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn. Dzisiejsze żółte, gładkie lakierowe mazie podsunęły nawet genialną myśl jednemu z Process Guy w pracy. Szanowny Pan Process wymyślił, abym jeszcze tylko przemalowała paznokcie u lewej dłoni na niebiesko i już będzie jak z mattec labelami, które naklejamy na produkowane części, czyli żółte to prawa strona, a niebieskie to lewa strona. I jak tu miałoby mi się to pomylić z takimi odpowiednikami na paznokciach!? G E N I A L N E.
P.S: Podobno kobiety mają problem z rozróżnianiem kierunków: prawo-lewo...

1 komentarz:

  1. Ja mam problem. Zwłaszcza jak tłumaczę komuś drogę i zwłaszcza tutaj, bo w mojej głowie są tylko dwa skręty - łatwy i trudny. Łatwy mam zakodowany jako zakręt w prawo i potem wynikają z tego kompromitujące wpadki...

    OdpowiedzUsuń