czwartek, 22 marca 2012

druciana robota

Zamarzyłam, aby nauczyć się korzystania z drutów i motków wełny!
Obecnie wraca moda na takie domowe rękodzieła, samodzielność, kreatywność i tradycyjne narzędzia pracy. Dla większości naszych mam posługiwanie się drutami i szydełkiem nie było takie trudne. Nawet ja, w gimnazjum, uczyłam się szydełkować na technice ... serwetki! Zawsze coś, choć obecnie miałabym trudności z wyrobem choćby serwetki.
Natknęłam się dziś na magazyn VOGUEknitting, kto by w Polsce pomyślał, że jest coś takiego (: choć na księgarnianych półkach pojawia się coraz więcej książek o robótkach ręcznych, czasopism jest jak na lekarstwo. Tak więc, przeglądając stronę internetową VOGUEknitting wpadłam w zachwyt nad niektórymi wyrobami i ... chcę je mieć (; Na przykład te piękne zakolanówki na dole albo powyższe bolerko, a także pulower jak z epoki wiktoriańskiej po prawej! 

2 komentarze:

  1. super, moja starsza siostra relaksuje się przy robieniu na drutach, właśnie robi mi szalik - komin :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakolanówki są piękne! :)
    Też lubię robić na drutach i na szydełku. Może nie znam zbyt wielu sposobów to jednak kilka szalików i torbę już sobie "usztrykowałam" :) Uspokaja i daje satysfakcję :)

    Ale te cuda... wow!

    OdpowiedzUsuń